Tevreden cliënten

Tevreden cliënten schrijven:

Ik wil u graag een buitengewoon compliment maken voor de manier waarop u de zaak heeft behandeld. Ik draag het gebit nu ruim een week. Tot op dit moment gaat alles perfect. Geen enkele blaar en geen enkel drukpunt. Met name het bovengebit zit als een huis. De pasvorm is geweldig. Ook de complimenten welke ik van o.a. collega’s ontving, wil ik graag aan u doorspelen. Ere wie ere toekomt!

– Dhr. Jac. Booij


Nog hartelijk bedankt voor de snelle service van 5 en 7 juni, zo vlak voor de vakantie. Mijn drie dochters zeggen: ‘Mam je bent jezelf weer.” De reacties zijn zeer positief. Verder geeft de prothese geen problemen. Nogmaals hartelijk dank voor uw vakmanschap, meesterschap.

– Mw. F. de Groot


Voor het eerst sinds ik een bovenprothese heb, kan ik mijn mond net zo ver opensperren als deze jonge sterns (plaatje ansichtkaart), zonder dat voornoemde prothese naar beneden klapt! Mijn complimenten en bedankt.

– Mw. G. Leeuwerink


Het gebit zit voortreffelijk! We hebben de vakantie door uw vakmanschap goed kunnen voortzetten.

– Dhr. A. Post


Na het afleveren van de door u vervaardigde volledige gebitsprothese, was er mijnerzijds geen reden meer contact met u op te nemen m.b.t. eventuele kleine correcties, voor het opheffen van pijnplekjes omdat deze plekjes gelukkig volledig achterwege zijn gebleven. De prothese past prima. Ik stel er dan ook prijs op u via deze weg nog even te laten weten (na mijn vakantie in Frankrijk), dat ik bijzonder tevreden ben over de door u geleverde prestatie en ook anderen van harte uw werk zal kunnen aanbevelen.

– Dhr. J. Woonink


Even een berichtje betreffende de vervaardiging van mijn prothese boven en onder. Het zit als gegoten. Geen centje pijnlijke gevoeligheid. Vakmanschap is meesterschap!

– Dhr. J. van Wijk


 

Vraag & antwoord

Welk belangrijk advies dat je geeft wordt het minst opgevolgd, denk je.
Contact opnemen als er een probleem is. Het is mijn vak om ervoor te zorgen dat de cliënt tevreden is. Je komt als cliënt nooit te vaak, net zolang passen en meten totdat hij als gegoten zit hoort bij de service.
Als een gebit uiteindelijk toch niet goed bevalt, wat heb je cliënten dan te bieden?
Dat komt niet voor. Als ik van te voren denk dat ik de cliënt niet goed kan helpen, stuur ik hem/haar door naar de afdeling ‘Tandheelkunde in bijzondere gevallen’ van de Isala Klinieken in Zwolle.

Bert Brante is lid van de Organisatie Nederlandse Tandprothetici (ONT).